9 Ağustos 2011 Salı

Benimde blogum oldu

Merhaba aranıza yeni katıldım. Ben aslında grafik tasarımcıyım aynı zamanda resim yapan ama bir kaç aydır işten ayrılmış evde oturmayı tercih eden ama evde boş oturmayı sevmeyen biriyim. Arkadaşım kendine dikiş makinesi almıştı bende ondan heveslenip neden olmasın dedim çizim konusunda da kendime güvendiğim için bende hem çizer hem dikerim dedim ve kendime dikiş makinesi aldım bir kaç kumaşı bir araya getirip diktim ama okadar kolay bişey değilmiş dedim kendi kendime ve internette dikiş dikim falan derken birkaç blog buldum çokta hoşuma gitti hem yaptıklarını paylaşıyorsun hem başkalarına bişeyler öğretmiş oluyorsun. Neyse ilk yazım ama bakalım kaç takipçim olacak bende artık sizinle yaptıklarımı paylaşacağım aynı zamanda anlatacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)