24 Şubat 2012 Cuma

Brezilya Nakış ipliğiyle Bebek Battaniyesi

 
 
Beni uzun bir süre uğraştıran ama severek yaptığım bebek battaniyesini sonunda bitirdim.
Brezilya nakışı nakış bilen her bayanın yapabileceği cinsten bir nakış tekniği, ama ben nakışın hiç bir tekniğini bilmediğim halde bu benim ilk işim. 
Brezilya nakışının diğer nakışlardan en önemli farkı da üç boyutlu bir görünüm oluşturmasıdır. Etamin kumaşı üzerine kasnaga gerilerek yapılan brezilya ipliğiyle sarma, tomurcuk, zincir vs... aklıma gelmeyen bir kaç teknikle bu hale gelmiş bir bebek battaniyesi.
Brezilya nakışı fazlasıyla emek ve zahmet isteyen bir nakış işidir bunuda belirtmek isterim.

5 yorum:

  1. ellerine sağlık.oldukça uğraştırıcı olmuştır.güzel günlerde kullansın bebişin.

    YanıtlaSil
  2. evet çok uğraştırıcı oldu hani göz nuru derler yaaa aynen öyle oldu :) teşekkür ederim dileklerin için

    YanıtlaSil
  3. desenlerini koyabilir misiniz .


    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş :) Bayıldım, Ellerinize sağlık...
    Güle güle kullanılsın...

    YanıtlaSil
  5. çok guzel olmus ellerine saglık. modeli nerden cıkardınız paylasabiir misiniz

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)