22 Şubat 2012 Çarşamba

Mutfağıma yeşil minderler

Uzun zamandır mutfak sandalyelerimin üzerine oturmak için minder almayı düşünüyordum. Sandalye masasını özellikle ahşap almıştım çünkü görüntü olarak bana şık ve klasik geliyordu. Fakat oturması belli bir süreden sonra popoyu ağrıtıyordu bende minder alayım derken baktım koçtaş ta fiyatlar biraz pahalı başka yerlerde de sünger var içinde ince görünüyor. Bende 1,5 kilo silikonlu elyaf aldım kumaşıda evde vardı 44x46 cm ölçülerinde kestim (dikiş payı hariç tabi siz sandalyenizi ölçüp yaparsanız daha iyi olur) istediğim gibi 4 tane minder yaptım üstelik maliyetide çok düşük oldu.

2 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİYLE KALIN:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bloguma hoşgeldin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)