8 Mart 2012 Perşembe

Bebeğinize kirli çamaşır torbası


Geçen hafta bebek nevresim takımı burada dikmiştim. Kalan kumaşı değenlerdirmek amacıyla bebek kirli çamaşır torbası yaptık. Üst kısmına askı gelecek ama onu marangozcuda ayarlamak gerekiyor ölçülerini verip uzun ince yuvarlak sopa gibi birşey olacak. Başkada ne olabilir bilemiyorum. ???? Kenarlarında yaklaşık 3 cm körükler var önde bulunan çiçekli yerde kanguru gibi bir cep düşündük onunda körükleri var. Sonuçta böyle bir birşey çıktı ortaya bu arada bunu kurstaki hocamla birlikte fikirlerimizi paylaşarak tasarladık herhangi bir yerden alıntı değildir :). Şunuda itiraf edeyim beni sinir eden ama gerçekten olmasıda gereken birşey teğellemek herşeyi teğelletiyor çok zaman alıyor ama sonuç olarakta ortaya temiz güzel iş ortaya çıkıyor.
 

Sipariş vermek isterseniz bana mail adresimden ulaşabilirsiniz
 

4 yorum:

  1. Öncelikle merhabalar..Benim en çok işime yarayacak bir posta yorum bırakmak istedim.Bundan kesinlikle bende yapmalıyım.Güzel paylaşımlarınızı ben de zevkle takip edicem kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hoşgeldin bloguma :)

    Kirli çamaşır torbasını gören herkes istiyor gerçekten ihtiyaç olan birşey eminim daha güzel birşey yaparsın...

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel insanın bebek olası geliyor renklerde cok guzel ellerinize saglık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)