2 Mart 2012 Cuma

Bebek Nevresim Takımı



Bir nevresim takımı nasıl yapılıyor sonunda öğrenmiş oldum. Henüz bebeğim yok ama  öğrenmişken küçük olsun bebek için olsun deyip nevresim takımının nasıl yapıldığını bir yastığın boyutu dikilişi fermuar takılışını kurstaki hocam sayesinde öğrendim. Elbise dikmekten daha kolay bu belirteyim. Elbesinin ince ayrıntıları var ve dikkat gerektiriyor. Ben bunu 2 günde yaptım (yaklaşık 6 saatte)

Sipariş vermek isterseniz bana mail adresimden ulaşabilirsiniz

6 yorum:

  1. çok cici görünüo cnm ellerine sağlık,evt nevresim işi çok kolay ama zor olmasına rağmen giyimden vazgeçemem:)
    tabi arada böle şeylerde lazım olmuo değil yani..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ... evet giyim zor ama zevkli :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ellerinize sağlık. ölçüleri belirtir misiniz. biçerken kaç santm kesiyorsunuz . :) tesekkurler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba ellerinize sağlık. mefruşat kursuna mı gittiniz çeyiz ürünleri kursuna mı acaba.. ve kaç cm ölçelerle çalıştınız yazar mısın rica etsem. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim. ölçüler yastık: 35x45 cm, çarşaf: 120x150 cm, nevresim: 100x150 cm ölçülerindedir. Dikiş payınıda unutmamak lazım. Aldığım kumaşın eni 240 cm ben 3 metre aldım elimde kumaşım arttı isterseniz yedek yastık yapabilirsiniz.
      Ben halk eğitim kursuna gitmiştim yarım dönem orda ne istersen onu öğreniyorsun.

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)