22 Mart 2012 Perşembe

Mersin kaçamağı



Uzun bir süredir bloguma bakamıyordum. Bir haftalığına Mersine gidip geldim babam gözünden ameliyat olmuştu çok şükür iyi geçti ve sağlığı yerinde :) hem ziyaret hemde bir nefes almış gibi oldum. Mersinimin havası insanları ortamı herşeyiyle okadar çok seviyorum ki fotoğrafda Avrupanın en iyi alışveriş merkezi seçilen forumdan bir görüntüyü sizlerle paylaşıyorum.

Buarada pazartesinden itibaren işe başlıyorum nihayet sigara içilmeyen bir reklam ajansı buldum. Daha önce çalıştığım reklam ajansında sigara içildiği için 7 ay dayanabilmiştim ve malesef bu yüzden işten ayrılmıştım. Ama dikişe ara vermeyeceğim çünkü gerçekten dikiş dikmek bana çok zevk veriyor hemde bir hobi gibi oldu. Buaralar siyah bir elbiseyi bitirme aşamasındayım çok az rütüşleri kaldı en kısa zamanda blogumda paylaşacağım.

4 yorum:

  1. çok geçmiş olsun babana. ben de mersine çocukken gitmiştim pek bişi hatırlamıyorum..ama nedense aklıma hep olaylı bir şehir geliyo mersin diyince, medyadan mersini malesef hep öyle haberlerle dyuyorum(Z) .

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım dileklerin için. evet kendini bilmez ülkeyi karıştırmaya çalışan cahil insanlar yüzünden hep kötü haberlerle anılıyor malesef :( neyse söylenecek çok şey var ama yeri değil :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun! Babaya selamlar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)