29 Mart 2012 Perşembe

yeni işim



Uzun bir aradan sonra yeniden işe başlamak bana büyük bir keyif verdi. İlk günden yeni yeni tasarımlar yaptım bugün 4. günü geride bıraktım. Sigarasız bir ortam beni dahada motive etti benim için ilham kaynağı temiz dumansız hava sahasıymış:) Şimdi bazılarınız bunları okurken kapalı ortamda sigara içmek yasak değil mi diye düşünebilir ama burası Gaziantep yasaklar çiğnenmek içindir mantığındalar malesef :( Bu fotoğraflarda benim çalışma masam bilgisayarım buarada mac kullanıyorum programlarda corel ve vazgeçemediğim photoshop :)

3 yorum:

  1. başarılar canm yeni işinde. ben de sigara kokusuna karşı çok hassasım. sigara içen kişiler ile arkaadaş olmam o derece:)

    YanıtlaSil
  2. Selam,
    Ne güzel olmuş. Hadi bakalım. Umarım herşey gönlünce olur.

    YanıtlaSil
  3. Modavesaire: çok teşekkür ederim canım,benimde sigara içen arkadaşım yok çünkü çok eleştiririm hele bayanlara hiç yakıştırmıyorum.

    Suhuba: Aleyküm selam ;) teşekkür ederim iyi dileklerin için amin hepimiz için

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)