19 Nisan 2012 Perşembe

ilk oriflame alışverişim




Oriflame ürünlerini yıllar önce kullanmıştım çokta memnun kalmıştım. Birsüre sonra etrafımda oriflame satan olmayınca bende ara vermiştim. Bu defa kendim üye olayım dedim bana geliş fiyatıyla gelsin dedim ve üye oldum. Satış yapma konusunda hiç becerikli değilimdir katalogtaki ürünü kullanmadığı halle sırf satmak için abartılı cümleler kullananlardan değilim. İlk alışverişimi kendime yaptım hepsini kendime aldım.
Parfüm indirimli geldi belli bir limitte alışveriş yaparsanız tabi  kokusuna bayıldım çok güzel kokuyor. Gündüz kremini de indirimde aldım.
 Vücut Pudrası olmazsa olmazım önceki pudramda oriflameydi bitmediği halde 2.sini istedim cildiniz hem güzel kokuyor hemde yumuşacık oluyor :) Yüz Pudrası  gerçekten çok güzel yüzümde ağırlık hissetmiyorum cildi pürüzsüz yapıyor. fondoten için aynı şeyi söyleyemeyeceğim Loreal Infallible Fondötenden  sonra kullanmak hiç hoşuma gitmedi. Rimelde en çok satanlar arasında olduğu için aldım.
Gündüz ve gece kremleri hem çok uygun hemde çabuk emilen bir krem, yüz temizleme jelini henüz kullanmadım.
El kremleri ve yüz maskeleri

5 yorum:

  1. wooow. baya almışsın :) güle güle kullan. ben fondöteni çok severek kullanıyorum , tabi herkese aynı olması imkansız. e orta kalitede, onu da unutmayalım:))) yüz yıkama jelini ben de bu sefer bundan alacağım:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba aramıza hoşgeldin bende aynı senin gibi çevremde oriflame satan olmayınca ben üye olayım en azından kendime alırım demiştim genel olarak ürünlerinden memnunum iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. modavesaire : teşekkür ederim canım evet ilk alışverişim olunca biraz fazla aldım daha eşime aldıklarımda var onların fotografını cekmedim :)

    agrippina : merhaba teşekkür ederim

    francesca: Welcome Thank you

    YanıtlaSil
  5. even out gündüz kremi,vazgeçilmez,hem de spf li,begeneceginize eminim,çok sattım hiç şikayet gelmedi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)