2 Nisan 2012 Pazartesi

Titanların Öfkesi filmi


Haftasonu eşimle sinema keyfi yaptık. Aslında savaş filmlerini hiç sevmem ama eşim tavsiye etti genelde biz bayanlar romantik komedi filmlerini severiz yinede gönülsüz eşime eşlik etmek için gittim. Filmden bahsedecek olursam 30 Martta vizyona girdi alt yazılı 3 boyutlu bir filmdi ama o gözlükler gözlerimi çok ağrıttı daha öncede üç boyutlu film izlemiştim ama gözlerim bu kadar çok ağrımamıştı belkide haftanın yorgunluğu birikti. İyiki gitmişim görsel efektler süper sanki üzerine doğru geliyorlar gibi hissediyor insan ama benden tavsiye filme gitmek isteyenler mitolojiden birazda olsa bilgi sahip olmalarıdır çünkü ben üniversitede sanat tarihi dersinde mitoloji konusunu görmüştüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)