19 Haziran 2012 Salı

Annelik ve Bebek Bakımı kitabı



Herkese merhaba
 Anne adayı olduğumu öğrendiğim andan itibaren bebek bakımı kitaplarını incelemeye başladım. Bebek bakımı ile ilgili o kadar çok kitap var ki ben bir tane olsun bütün bilgiler olsun istedim.

Hafta sonu D&R dan 40 TL ye bu kitabı aldım. Bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim hamilelik ve bebek bakımı hakkında hemen hemen her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz.

Mesela hamilelik döneminde soru işaretlerinin yarattığı endişeyi azalttığını söyleyebilirim. Bebeğimizin doğumundan sonra da, başımıza gelen ufak tefek olaylarda doktoru aramadan önce bilmemiz gerekenleri araştırmamızı sağlayan, önbilgi veren  fotoğraf ile zenginleştirilmiş ve o nedenle keyifle okunan, daha çok da başvurulan bir kitap, evde el altında bulunması, ev kazaları, bebeğin 3 yaşına kadar hastalıkları ilgili anında ilk başvuru açısından iyi olabilir. 

Kısacası gebelikten üç yaşına kadar anne ve babaların bilmesi gereken herşey bu kitapda yer alıyor.




6 yorum:

  1. tebrik ederim..:))sağlıkla mutlulukla bebeğinizi kucağınıza almanızı dilerim:))darısı benim başıma inşallah:))

    bende sizi bloğuma beklerim ..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Allah dileyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu...

    Bloguma hoşgeldiniz, hemen geliyorum blogunuza...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. uamrım sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız. ve kitap konusunda doğru seçim yapmışsınız. benim de başucu kitabımdır. ben 6 ay önce bebeğime kavuştum, hamilelik sürecimde ve şu an hep elimin altında olan bir kitaptır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
      Sizin bebeğinizide Allah analı babalı büyütsün. Bende böyle kitap olsun istiyordum ayrıntılı olarak herşey anlatılmış.

      Sil
  4. bebeğinize sağlıkla sıhhatle kavuşmanız dileğimle..
    Bende çok kitap aldım ancak hepsinde aynı bilgiler yazdığı için biraz bıkkınlık geldi..
    Bu kitaba da bakıyım yine de :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)