8 Haziran 2012 Cuma

Antep Fıstıklı KEŞKÜL



Buaralar aşeriyor muyum ne erik çıktığından beri hergün erik yiyordum. Ekşiyi çok severim, tatlı olarakta sütlü tatlılar dışında tatlıyı pek sevmem Gaziantep'de olmama rağmen baklavayı pek aramam.

Bugünde canım keşkül çekti :) yapılışı çok kolay hemen nasıl yaptığımı yazıyorum.

Malzemeler:
1 litre süt
1 adet yumurta
1 çay bardağından biraz eksik buğday nişastası
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 çay bardağı iri dövülmüş fıstık

Hazırlanışı:
Vanilya ve fıstık hariç tüm malzemeler soğuk olarak iyice çırpılır.
Ocağın altı yakılıp karıştırılarak pişirilir koyu kıvama gelmeye yakın vanilya ve fıstık eklenip karıştırılır altı kapatılır.
Kaselere boşaltıp soğuyunca servis edilir.

Afiyet olsun:)

9 yorum:

  1. yarın kermes için kedi dili pasta tarifi buldum bide küçük kasede bundan da yapabilirim malzemeleri kolaymış sağolun ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz bloguma

    Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  3. muhteşem, muhteşem görünüyor, ellerine sağlık canım...
    Seni mimledim bu arada, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyor :)denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  5. http://evdedikis.blogspot.com/2012/06/antep-fstkl-keskul.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)