18 Haziran 2012 Pazartesi

Baba Adaylarıyla Babalar Günü



Herkese merhaba
Dün eşim ve ben arkadaşlarımızda kahvaltıda buluştuk. İki yıldır gaziantepteyim burda da pek arkadaşım olmadığı için eşimin iş yerindeki arkadaşları ve eşleriyle arkadaşlığım var.
Başlıkta baba adayları dedim çünkü arkadaşım Derya da 6,5 aylık hamile hayırlısıyla bir oğlu olacak anlayacağınız benden önde gidiyor:)

Ben de çok şükür hamileliğimin 16. haftasına girdim çok şükür herşey yolunda  bu hafta doktora gideceğim inşallah bu defa bebişimin cinsiyetini öğrenmiş olacağım. Bebişim cinsiyetini göstermeye pek niyeti yok gibi göstermiyordu.
Ama her zaman belirttiğim gibi Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin.

Başta canım babam olmak üzere bütün babaların babalar günü kutlu olsun.


6 yorum:

  1. cinsiyeti öğrenince hazırlıklar da hız kazanır:)bebeğiniz sağlıkla şansla mutlulukla gelsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek alışverişi yapmak için sabırsızlanıyorum zaten. İyi dileklerin için teşekkür ederim canım

      Sil
  2. ne güzel ! son aylara yaklaşmışsın artık , sağlıkla , mutlulukla , bereketiyle konsun kucağına meleğin

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı olsun önemli olan o ama insan merak ediyor tabii.Bir de birşeyler almak istiyorsun ama cinsiyet bilmeyince engel oluyor.Şöyle bir söylem var kızlar genelde göstermez diyorlar.Bizim minnoş da epey göstermedi :) Bir de kayısı suyu ve çikolata ye mutlaka ultrason çekimi öncesi bizde faydası oldu canım :)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıklı olması en önemlisi, dediğin gibi insan çok merak ediyor acaba kız mı erkek mi diye... çevremde herkes öyle diyor kızlar pek göstermez diye hayırlısı diyorum. Deneyeceğim bu defa çikolata yiyip gideceğim bakalım bebişim gösterecek mi :)

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)