1 Haziran 2012 Cuma

Bebeğim geliyor... Anne oluyorum...

Herkese merhaba

Buaralar beni tatlı bir telaş sardı blogumda paylaşsam mı paylaşmasam mı diye düşünürken ilk üç ayı atlatayımda derken
13 haftalık hamileyim:)

Dünyanın en güzel en özel duygularını yaşıyorum herkes anne oluyor ama bu kadar tatlı bir heyecan olduğunu kimse belirtmemişti. Anlatılamaz yaşanır demekki...

Birinci trimester benim için zor geçiyordu sürekli halsizlik, mide bulantıları, uyumak ve hiç birşey yapamama isteği oluyordu. Ama bu hafta baş ağrıları ve halsizik ön planda yine de herşeye değer. Dün ikili test sonucumuda aldım çok şükür hiç bir sorun yok.

Allah dileyen herkese nasip etsin benimde tek dileğim sağlıklı, sırhatli, sağ salim
bebeğimi kucağıma almak.

36 yorum:

  1. ne güzel haber!Tebrikler güzelim, sorunsuz bir hamilelik geçirirsin ve inşallah sağlıklı olur bebeğin:)))

    YanıtlaSil
  2. Allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin çok tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Allah analıbabalı bütyütsün. Bende bloğuma beklerim.

    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Allah tamamına erdirsin inşallah sağlıkla... Çok sevindim.

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim canım..sağlıkla alırsın inşlh bebeğini kucağına..

    YanıtlaSil
  6. allah kurtarsın.hayırlısı ile bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin..şimdiden tebrikler..

    YanıtlaSil
  7. Allah analıbabalı sağlıkla mutlulukla kısmetiyle büyütsün :)

    YanıtlaSil
  8. Follow_me: Amin inşallah teşekkür ederim. Bloguna hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  9. dikisdikiyorum: İnşallah hayırlısı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. MODAVESAİRE: Teşekkür ederim canım inşallah. artık darısı sana :))

    YanıtlaSil
  11. ilcihan Ersöz: Teşekkür ederim. Amin insallah

    YanıtlaSil
  12. kendin yap: Aminnnnn teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  13. Allah analı babalı büyütsünn tebrikler:)
    http://duslermekani.blogspot.com/ beklerim:)

    YanıtlaSil
  14. Canım çok sevindim, Allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  15. düşler mekanı: teşekkür ederim.


    Necla Şölen: teşekkür ederim canım amin...

    YanıtlaSil
  16. Ayy canım benim hayırlı olsun inşallah.Bloglar şimdilerde hamiş kaynıyor bir süre sonra da bol bol bebiş kaynıycak ne güzel :)Sağlıkla geçireceğin bir dönem olsun ve sağlıkla gelsin inşallah bebeğin :) KOcaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Aktuel moda: Canım benim çok teşekkür ederim evet benimde dikkatimi çekti buaralar herkes anne adayı... Herkes için hayırlı geçsin dileyen herkese nasip olur inşallah bu eşsiz duygu...
    Öptüm seni ve bebeğini :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Merhaba
    Hoşgeldiniz bloguma...
    Tabi gelirim görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  20. bloguna yeni geldim ve çok güzel bir haber gördüm ALLAH sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  21. Bloguma hoş geldin.
    İyi dileklerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  22. Tebrikler :)

    bende beklerim bloguma :)
    Selamlar
    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  23. tebrik ederim cok guzel bir haber
    allah saglikla tamamina erdirsin
    sevgiler
    banada beklerim henuz yeni actigim bir blogum var
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  24. Bouquet de Fleurs: Teşekkür ederim.

    Hoşgeldin bloguma :) tabiki gelirim.

    YanıtlaSil
  25. Tatlı Kiraz: Amin teşekkür ederim.

    Hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  26. inşallah sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız.çok güzel bir hamilelik dönemi geçirirsiniz inşallah.

    YanıtlaSil
  27. zeyzey: Aminnnnn çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  28. Allah sağ salim kavuşmayı kısmet etsin bebeğinize..
    Çok rahat geçen bir hamilelik dönemi diliyorum :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Поздравляю)желаю Вам и вашему будущему малышу здоровья) как узнаете, кто у вас будет - напишите, приготовлю маленький подарок для крохи

    YanıtlaSil
  30. Поздравляю Вас. Желаю здоровья Вам и Вашему малышу))как узнаете, кто у вас родиться - напишите, приготовлю небольшой подарок для крохи)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Спасибо за Ваши добрые пожелания удачи. сердце не признают друг друга, но главное, да, я был очень рад, что :)

      Sil
  31. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)