21 Haziran 2012 Perşembe

Burda Dergisi Temmuz 2012










5 yorum:

  1. ahh bu yeni burda dergileri beni sinir etmeye başladı aynı modeli kısa ara boy ve uzun olmak üzere sanki 3 ayrı model gibi veriyo kalabalık yapıyo :/ en iyisi temiz ikinci el eski burdalar :)

    YanıtlaSil
  2. bende son bir senedir alıyorum gerçekten tarzlar çok benziyor

    YanıtlaSil
  3. bencede eski burdalar daha yaratıcı ve guzeldi.
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  4. Niye uzun etekler ve maxi elbiseler konmamış ki bu sayıya Mayıs sayısı full bu tarz kalıplarla doluyken mutlaka yaz mevsiminde sayıları artacaktır diye düşünmüştüm ama postuna bakınca bende hayal kırıklığına uğradım..
    Aralarında mutlaka güzel parçalar vardır ama bu modellere bakış dergiyi aldırmaz bana :(

    YanıtlaSil
  5. Yeni sayıya hiç bakamamıştım. Burda denk gelmek iyi oldu :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)