19 Temmuz 2012 Perşembe

Emzirme Önlüğü

Herkese merhaba

Öncelikle doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim.


 
Hamileliğimin 20. haftasında olduğum bugünlerde, havalar her nekadar yakıp kavursada ben yine birşeyler üretmeye devam ediyorum.

Geçen hafta bitirdiğim emzirme önlüklerini nihayet yayınlama fırsatı buldum. Neden bu kadar çok dediğinizi duyar gibiyim :) tabi bir tanesi benim, diğerleri ise salı günü doğum yapmış olan görümceme, 3 ay önce doğum yapmış olan ablacığıma, diğer ikiside sonbaharda doğum yapacak arkadaşlarıma hediye etmek için yaptım.


Bu arada herkese Hayırlı Ramazanlar dilerim.
 Allah oruç tutanların orucunu kabul etsin. İlk kez bu ramazanda oruç tutmayacağım.

Sevgiler

2 yorum:

  1. güle güle kullan.yapım aşamalarını kısaca fotoğraflaman mümkünmüüü;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Tabiki en kısa zamanda fotoğraflayarak anlatırım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)