22 Temmuz 2012 Pazar

Hamileliğim 21. haftası




Hamileliğimin 19. haftasından



Hamileliğimin 21. haftasından

Herkese merhaba

20. haftayı geride bıraktık ve 21. haftaya girdik çok şükür,
göbeğimi sanki olduğundan büyük gibi hissediyorum ama bu kişiden kişiye değişiyormuş.
Dün obstetrik doppler ultrason incelemesi yapıldı çok şükür herşey yolunda ikimizinde sağlığı yerinde.
Buaralar sıcaklar dışında beni hiçbir şey hiç kimse rahatsız etmiyor. Bebeğimin hareketlerini hissetmek için sabırsızlanıyordum nihayet yoğun bir şekilde kendini hissettirdi. 
İştahım almış başını gidiyor ama sadece 3.2 gr almışım bana az gibi geldi doktorum gayet iyi olduğunu söyledi.

1 ay sonra glukoz yükleme testi yapılacak umarım bir sorun çıkmaz doktorumun izniyle de Bayramda nihayet tatilimiz başlıyor eşimin yıllık iziniyle Mersin'e ailemin yanına gideceğiz.

Herkese iyi haftalar

6 yorum:

  1. maşallah ikinizede sıcaklarda allah yardımcınız olsun... istanbul bile yanıyor oraları daha sıcaktır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim. Bu kış aşırı soğuk geçmişti yazında aşırı sıcak :(

      Sil
  2. sağlıklı bir hamilelik diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah bende su an yirminci haftamdayim ve erkek bebegim olacak hayirlisiyla blogunuzu tesadufen gordum ve hamilelik surecinizi yazdiginizi gorunce takibe aldim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz. Amin teşekkür ederim. Sizde yolu yarılamışsınız inşallah hepimiz sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alırız.

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)