4 Temmuz 2012 Çarşamba

Hamileliğimde 18. hafta ve bebeğime ilk alışverişim

Öncelikle herkese hayırlı kandiller dilerim.

Çok şükür hamileliğimin 18. haftasındayım herşey yolunda havalarda güzel serin (hatta geceleri üşüyorum diyebilirim)  rahat uyuyabiliyorum.

Hamile olduğumu öğrendiğimden beri bebeğime alışveriş yapmak için sabırsızlanıyordum.
Dün arkadaşım Derya bize geldi o da hamile olunca sohbetimiz genelde bebek üzerine oldu.
Bir araya geldiğimizde yaptığımız ilk şey kısır yapmak ve keyifle yemek oluyor. Kısırımızı çayımızı pastalarımızı yedikten sonra birlikte bebek alışverişi yapmak için yola koyulduk. İlk olarak bebeğimiz için beşik bakmaya gittik ve aynı takımı beğendik.

Belis Starline bebek odası
Ama ben sadece sade beyaz beşik almayı düşünüyorum . Bu beşikler büyüyebiliyor ama kaç yaşına kadar yatacak ki...


Bunlarda bebeğime aldığım ilk kıyafetleri daha anneannesi, babaannesi ve teyzeleri alacak ama
 ilk alışveriş olunca hızımı alamadım.




10 yorum:

  1. Güzel günlerde kullansın bebişin.Bende de aynı heyecan var.Ona minicik minicik ciciler alınca dünyanın en mutlusu oluyorum:))

    Filli açık sarılı-kremli takımın aynısı bende de var.Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten dün mağazada o kadar vakit geçirmişiz ki saatin nasıl geçtiğini fark edemedik.
      Birde bu kadar küçük kıyafetler dar gelmez mi diye düşünüyordum:) Aynı takımları almışsak zevkler güzel...

      Amin hepimizin bebişi sağlıkla gelir inşallah

      Sil
  2. hayırlısıyla gelsin sağlıklı sıhatli giysin cicilerini minik :) hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim.

      Sizede hayırlı kandiller dualarımızın kabul olması dileğiyle...

      Sil
  3. İlk alışverişin tadı başka:)Sağlıklı mutlu günlerde güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk alışverişin tadı gerçekten çok güzel bir heyecan, Allah herkese bu güzel heyecanı yaşatsın.

      İyi dileklerin için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Nası şeker oluyorlar minicik,insan onları seviyor resmen,içleri dolunca daha da bir güzel olucak tabi.Güle güle giysin inşallah bebişin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım tarif edilemez bir duygu hani herkes anlatır ama yaşayan anlarmış bu güzel hisleri...

      Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeğimizi...

      Sil
  5. çok ciciler hepside maşallah allah kullanmayı nasip etsin inşallah darısı benim başıma bende müjdeli haberler vermek isterim en kısa zamanda :))bu arada bloguma yazdım sorduğun şeyi bekliyorum sevgilerimle sağlıklı kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim dualarım dileyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu... Darısı başınıza inşallah... sevgiler

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)