16 Ağustos 2012 Perşembe

Vip Dükkandan İlk Alışverişim


Merhaba
İnternet üzerinden alışveriş yapmak bana pek güvenli gelmezdi birde kart bilgilerinizi girip alışveriş yapmak hiç bana göre değildi. Tabi bu tabularımı 2010 yılında trendyol ile yıkmıştım
o zaman her ay bir iki elbise alırdım sonra kendimi frenledim.

Vip dükkanı arasıra takip edenlerdenim modellere bakmak fikir edinmek adına, birde fiyatları çok ucuz olunca bana basitmiş gibi gelirdi beğensem bile almaya cesaret edemezdim. Taaaaa ki bu iki elbiseyi görünce :) üstüne 20 tl ve üzeri alışverişlere  kargo bedava diye yazınca....
Bende bu iki elbiseyi sipariş ettim yalnız yoğunluktanmıdır anlayamadım 31 Temmuzda sipariş etmiştim 8 - 12 Ağustos arası teslim edilir diye yazıyordu ama dün elime ulaştı biraz gecikme yaşandı ama ben çok beğendim hamileyken rahat edebileceğim modeller arasında...

Sizce nasıl?


 Soldaki siteden                          sağdaki bana gelen

12 yorum:

  1. ikiside birbirinden güzel çok rahat edersin kesinlikle:)güle güle kullan sağlıklı mutlu bir şekilde inşallah ve şunu söylemeliyim ki: bende uzun zamandır alışveriş yapıyorum ama favorim markafoni ve trendyol ,limango :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim teşekkür ederim. Markafoni ve limangoyu da arasıra takip ederim ama hiç alışverişim olmadı.

      Sil
  2. Renklerini de, modellerini de çok beğendim, tam yazlık, tiril tiril.Güle güle giyin.Rahat bir hamilelik ve sular seller gibi doğum dilerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teşekkür ederim. Aminnnnn sağol şekerim.

      Sil
  3. mor olanı çok beğendim.
    Her ikisi de çok güzel
    Hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  4. mor elbiseyi çok beğendim güle güle kullan sanada çok yakışacaktır.Vip dükkan genel olarak çok ucuz olsada sanki yurtdışı gönderimi yapıyorlarmış gibi hiçbir zaman taahüt ettikleri zamanda göndermiyorlar her defasında bir daha asla diyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım teşekkürler. Evet hiç duymadığım markalar var, sanki dilin yanmış gibi bir cümle sezdim.

      Sil
  5. canım ikisinede bayıldım iyi günlerde giy..ikiside sana çok yakışıcak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim artık Mersine gittiğimde giyerim fotoğrafları da paylaşırım.

      Sil
  6. tatlım bende o tarihlerde sipariş verdim ama hala gelecek ve üstelik bilgide vermediler çok sinirliyim bende :D
    cicilerine bayıldım güle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol teşekkür ederim. Bende çok sinirlendim hatta müşteri hizmetlerini aradım ilk alışverişim ve siparişlerim hala gelmedi sitenize güvenim kalmadı diye söyledim.

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)