24 Eylül 2012 Pazartesi

Hamileliğimin 30. haftası



Yeni bir haftadan herkese merhaba
 
Hamileliğimin 30. haftasına girdim ve artık bebeğime kavuşmak için sabırsızlanıyorum.
Oğluşumun hareketlerini iyiden iyiye hissediyorum bazen öyle ani kıpırtıları oluyor ki beni şaşkına çeviriyor. MAŞALLAH :)
 Bugün doktor ziyaretinde NTS ile kalp atışları ve hareket takipleri kontrol edildi çok şükür herşey yolunda...   Boyu ve kilosunu eşim ve annemler dışında kimseyle paylaşmıyorum bu yüzden blogumda yazmıyorum kusura bakmayın.
Şimdiye kadar 5,5 kilo almışım doktorum gayet iyi olduğunu söyledi. Ama basküle çıktığımda kendimi hiç bu kiloda görmemiştim:) Bu aralar hep aynı terliği giyiyorum çünkü 36-37 ayak numarası olan ben 39 giymeye başladım evdeki ayakkabılarım sanki bir daha ayağıma olmayacak gibi geliyor.
Oğluşumun odası için hazırlıklar son hızla devam ediyor,  artık ismide var isim hikayesini daha sonraki postumda paylaşacağım.
 
Sevgiyle kalın.
 

 Not: Fotoğrafların dpi lerini bilerek düşürüyorum blogda çok net fotoğrafım olsun istemiyorum.


14 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum.
    takibe aldım.
    oğlunuza en kısa zamanda kavuşmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Ne çok yakışmış hamilelik size:)
    Paşamız,böyle cici bir annesi olacağı için çook şanslı:)
    Dilerim sağlıcakla,mutlulukla kavuşursunuz prense..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma:)

      Bakan gözler güzel görüyor, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. ne kadar tatlı bir hamilesiniz hemen inceliyorum blogunuzu sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. canım çok güzelsin çok maşallah diliyorum hamilelik çok yakıştı sana..herşeyin yolunda olmasınada sevindim Allahım oğluşunu sağlıkla kucağına aldığın günü görmeyi nasip etsin canım çok öpüyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim bu güzel sözler gönlünün güzelliğindendir.
      Amin inşallah iyi dileklerin için teşekkür ederim.

      Buarada dönmene sevindim yokluğun çok belli oluyordu hemen bloguna bakıyorum.

      Sil
  5. Canım inşallah bebeğini biran önce sağlıkla kucağına alır, onun mis kokusunu doya doya içine çekersin...

    YanıtlaSil
  6. Ben Nisan ayında ilk kez anneanne oldum. Şimdi senin resimlerine bakınca kızımı hatırladım. Ah ne heyecanlı bekleyişti o. Günler çabucak geçiyor. Sen de bir bakacaksın ki oğlun diş çıkarmış.. Sonra gözünü açıp kapayana dek üniversite diploması alacak , hatta bir de bakıvereceksin ki babaanne olmuşsun. Sana şaka gibi geliyor di mi? :)
    Allah'ım seni oğluna sağlıkla kavuştursun İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tebrik ederim anneanne olmak ayrı bir duydu olsa gerek, evladının evladı onun kokusu, sevgisi apayrı olur derdi annem.

      Evet çok heyecanlı ve keyifli bir bekleyiş ilk zamanlar çabuk geçti gibi ama bu haftalar biran önce geçsin istiyorum. Ne güzel anlatmışsınız öyle, aslında her anın tadını çıkarmak gerekiyor ama biz herşeyde acele ediyoruz.
      Amin inşallah iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. kocaman bir maşallah diyorum sana gayet tatlı bir hamilesin

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)