18 Eylül 2012 Salı

Tatil bitti ben geldim :)

 
Herkese kocaman merhaba
 
Evimi, dikiş makinamı, blogumu, beni motive eden yorumlarınızı, takipçilerimi, takip ettiğim blogları çok özledim.
 
Tatilim yaklaşık 1 ay sürdü çok güzel ve hareketli geçti baba evinde olmak gibisi yok. Sanki çok hızlı geçti deli gibi gezdik, akraba ziyaretlerine gidip gelmeler, bol bol alışveriş yapmalar özellikle bebişimin bütün kıyafetlerini anneminde desteğiyle tamamlamış oldum.
Eşim ilk hafta ve son bir hafta beni almak için eşlik etmiş oldu.
 
 

Hamilelik haftalarımdan  fotoğraflar
 

Bu hafta hamileliğimin 29. haftasındayım çok şükür herşey yolunda hareketleri artık dışardan bile farkediliyor bu da beni o kadar mutlu ediyor ki anlatılmaz bir duygu.
 
Evimize gelir gelmez eşim iş başı yapmadan,  daha önceden karar verdiğimiz
bebeğimizin karyolasını ve gardorabını aldık.
Artık bebeğimin odasıyla meşgulüm bazende acaba erken mi diye düşünmüyor değilim ama daha da ağırlaşmadan olsun bitsin istiyorum.
 
Daha anlatmak istediğim çok şey var ama özetle bu kadar yeterli galiba.
 
Şimdilik hoşçakalın
 



 
 
 
 

2 yorum:

  1. hoşgeldinnn:)doğum öncesi ne güzel enerji toplamışsın.oda için erken değil her ihtimale karşı bebişin odasını hazır tutmak lazım.ben firmanın yanlış ürün göndermesi bekletmesi vs. yüzünden erken başladığımı sandığım hazırlığı doğumdan sonra bitirebildim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk:) Evet iyi geldi evden bir süre uzaklaşmak insanı motive ediyor. Bebek odası için şanssızlık yaşamışsın, bende ancak bitirebilirim içime sine sine yapacağım.

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)