14 Kasım 2012 Çarşamba

Bebeğimin Odasına Kumaştan Kuşlar



Herkese Merhaba
Bu aralar pek birşey üretemesem de yaptıklarımı artık yavaş yavaş paylaşmak istedim. (tabi fırsat bulabildikçe)
Bebeğimin odası için yaptığım, kalıbını yabancı bloglardan bulduğum kuşları, deniz makarnasına kondurup duvara yüzük bant yaparak astım ve üzerini de keçe ile kapattım.
 
Bebeğimin kapı süsünde kullandığım deniz makarnasından kalan bir parçasını atmamaştım.
Deniz makarnasını kadife kumaşla şeker yastığı olarak kapladığım. (eski yatak örtülerinde mutlaka şeker yastığı olurdu anneminki aklıma gelmişti ordan esinlendim:)
Sonuç olarak böyle birşey ortaya çıktı.

14 yorum:

  1. hamarat arkadasım benim bayıldım ben bu süse çok şirin olmuş..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  3. ooooo süper olmuşlar ellerinize sağlık filiz hanım :)

    YanıtlaSil
  4. renkler çok tatlı olmuş,insanın bebek olası geliyo :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel fikir
    çok şeker olmuşlar
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuş mutlu günlerde kullanın. Bebeğinizde sağlıkla büyüsün inşallah. Bende iş dolayısıyla Gaziantep te ikamet ediyorum. Benim bloğuma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim. Aaa ne güzel aynı şehirdeyiz ben zaten sizin blogunuza üyeyim Gaziantep olduğunu yeni dikkat ettim. Belki birgün yüzyüze tanışmak dileğiyle...

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)