5 Kasım 2012 Pazartesi

Hamileliğimin 36. haftası


Herkese merhaba
 
Uzun zamandır hatta bir ay oldu blogumda birşey paylaşmıyorum. Aslında paylaşmak istediğim çok şey vardı hatta fırsatımda oluyordu ama bir türlü içimden gelmiyordu.  (Çok açık sözlüyüm)
 
Hamileliğimin 36. haftasına girdim ve artık yavaş yavaş bebeğime kavuşmanın heyecanı içindeyim. Artık gece uykuları yok saat başı lavaboya gitmek için uyanıyorum su içmeyide ihmal etmiyorum tabi, yemek yediğimde göbeğim patlayacak gibi oluyor
ama herşeye değer...
Bugün annemle doktor kontrolümüze gittik (buarada annem çarşamba günü Mersin'den geldi şimdiden yanımda olmasını istedim sağolsun benim için şimdiden geldi).  
Doktor kontrolümüzde bebeğimin çok şükür kilosunun, boyunun, hareketlerinin gayet iyi olduğunu belirtti. (maşallah) Buarada çok şükür herşeyin yolunda olmasına rağmen ben normal doğum düşünmediğimi söyledim.
Doktorum normal doğumun avantajlarından bahsetti tavsiye etti oralı bile olmadım ben sezaryanle doğum yapacağım çok büyükte konuşmak istemiyorum ama cesaretim hiç yok o bilmediğimiz acı hissine.
İki hafta sonra tekrar kontrole çağırdı artık doğum yapacağım günün belli olmasını istiyorum.
 
 

10 yorum:

  1. Ama ben bu mınıcık ayakları yerımmmmm

    http://www.hayattpaylasincaguzel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. offf en zor zamanlar ama az kalmış bende hiç uyuyamazdım ne sağa dönebilirsin ne sola bebiş oğlan olcak galiba . En kısa zamanda hayırlısıyla kucağınıza alın inşallahh bebişinizi.Güzel haberlerinizi bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle ne sağa ne sola dönebiliyorum:(
      Hayırlısıyla oğlan olacak, iyi dileklerin için teşekkür ederim canım.

      Sil
  3. Canım herşey yolundaymış ve herşey yolunda gidecek bebişin ve senin sağlıklı güzel fotoğraflarınıda göreceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah artık birlikte poz vereceğiz;)

      Sil
  4. sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz inşallah

    YanıtlaSil
  5. oyyy ne tatlı ayabbılar bunlar canım ya minicikler:))
    herşeyin yolunda olmasınada çok sevindim canım..:))
    aslında dedğin gibi normal doğumun avantajları çok olsada cesaret isteyen birsey gibi geliyor banada..Sizin için hayırlısı neyse o olsun canım..İkinizde sağlıklı sıhatli olunda..en önemlisi bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım anneannesinin hediyelerinden biri.
      Amin teşekkür ederim herşeyin hayırlısı olur inşallah.

      Sil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)