6 Şubat 2013 Çarşamba

Bebek Karyolasına Süslü Yastıklar



Bebeğimin odasıyla ilgili yaptığım hazırlıkları fırsat buldukça paylaşacağımı belirtmiştim. Bu süslü yastıklarıda koca göbeğimle yapmıştım. Aslında zevkle yaptım ama dikiş makinasının başına o koca göbekle oturmak biraz zor olmuştu iyiki o zamanları değerlendirmişim şimdi bebekle vakit geçirince pek bir şey yapmaya fırsat olmuyor. 


Yastıkları evde kalan parçalarla değerlendirdim.
Yastığın ortasındaki ayı figürü bebeğim için yaptığım nevresim takımından kalmıştı. 
 Efe ismini keçe ile yaptım yuvarlaklığınıda tencere kapağıyla çizdim.
Yastıklar karyolanın korkuluklarına ayrı bir hava verdi :)
 

12 yorum:

  1. bebişin yastıkları ne kadar şirin olmuş öyle:)
    ayrı bir hava katmış gerçekten, çok güzel düşünmüşsün eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. bloğunuz çok güzel, yaratıcı, keyifli, eğlenceli ve ilham verici. :) ilham aldım. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim..Takibe aldım hemen çok güzel paylaşımlar var içeriğinizi çok sevdim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba bloğunuzu resadüfen buldum ve beğendim...izleyicileriniz arasına katılıyorum :)))bende yeni bir blog açtım ve yorumlarınızla eksiklerimi yada tavsiyelerinizi öğrenmek istiyorum ..
    şimdiden teşekkürler
    www.hamarathatunum.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloğunuzu beğendim hemen izlemeye aldım bende sizi beklerim
    www.kendimceseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)