7 Mayıs 2013 Salı

Dikişe Geri Dönüş

 
 
 
 
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba, nihayet diktiklerimi paylaşacağım postları yazmaya başlıyorum.
 
Oğlumun uyku saatleri, beslenme saatleri, oyun saatleri (yüksek sesler şarkılar ve şakalaşma:) düzene girdi. Havaların ısınmasıyla dip bucak bahar temizliği, gelen giden, oğlumun sünneti, mevlüdü derken artık kendi hobilerime dönüş yapmış bulunuyorum.
 
Bu kumaşları annemle tesadüfen gördüğümüz yeni açılan kumaşçı dükkanından aldık.
 
Leopar desenli kumaşı maksi etek, çiçekli kumaşı da oturma odama kırlent dikmeyi düşünüyorum.
Diktiklerimi paylaşacağım postumda görüşmek dileğiyle...
 
 
 
Not: Yaptıklarımın anlatımını isteyen arkadaşlar bana bu konuda çok mail atmışlar geri dönemedim kusura bakmayın ama diktiklerimi anlatımlı olarak paylaşmaya çalışacağım.
 
 
 
 
 


10 yorum:

  1. Çiçekli kumaşa bayıldım canım. bebişin sünneti hayırlı olsun;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller hele yastıklı olan süper :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel ciciler bekliyoruz sizden. Bu arada yeni açılan kumaşçı nerede tarif edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bende paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Kumaşçı gazilerde evkurun yanındaki sokakta solda:)

      Sil
  4. geri dönüşünü güzel kumaşlarla yapmışsın ;)

    Bloğunu yeni keşfettim , bende beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsunnnn cok sevındımmmmmm..bayılıyorum bende ama baslayamaım :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızın benim için önemli olduğunu ve bunları dikkate alacağımı unutmayın :)